Strax iväg


Så här ser jag ut idag. Ska alldeles strax börja gå och möta Amanda och sedan vidare till Emilia för en kväll med klassen. Sedan blir det troligtvis utgång också, det är ju Ollis-tisdag! Så det blir nog en riktigt rolig kväll tror jag. Och en annan rolig sak är att Milla kommer hit natten till fredag och crashar på min soffa! Dock stannar hon bara över fredagen för prepkursen till ingenjörsutbildningen, men kul att träffa henne iallafall! Och sedan är det bara 1 vecka kvar tills jag börjar min resa hem till Åland för sommaren! Fan så härligt att träffa alla igen!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja de ska bli kul att hälsa på :) Fint hår du har idag!

Svar: Tackar! :)
Henrietta

2014-05-13 @ 19:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback