Min måndag

 
 
Hej! Idag har vi haft barnskyddsseminarium hela dagen. Trodde det skulle bli jätteintressant dag eftersom det är ett så intressant ämne tycker jag, men det var riktigt slött för de pratade endast om vad som stod i lagen typ i 7 timmar och alla som pratade sa samma sak om och om igen. Så omotiverande. Så dagen kändes lite bortkastad. När jag kom hem käkade jag middag och sen gick jag och handlade lite smått som behövdes. Efter det gick jag till gymmet. Hade ingen lust alls att gå först, men mitt i allt så kom motivationen tillbaka. Blev 1h löpband. Riktigt svettigt och framför allt skönt efteråt. Sen blev det ett litet kvällsmål när jag kom hem. Imorgon är vi lediga, men på kvällen ska vi umgås hela klassen. Det blir roligt! Det börjar bli ett tag sen sist nu. Så nu ska jag bädda ner mig och kika lite på några avsnitt av lost. Skönt att få sova länge imorgon!

Kommentarer
Postat av: Krille

Men vad som står i lagen är ju intressant! :) Snart är det sommar och då får vi äntligen hänga lite oftare igen!! :D

Svar: Int att höra på en hel dag :) Jaaa fan va kul det kommer bli!! :D
Henrietta

2014-05-13 @ 01:03:59
URL: http://tottebrollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback