Måndagen

 
 
 
 
 
 
Hej på er! Några bilder från dagen. Rebecka har äntligen kommit hem hihi! Så har varit med henne idag. Imorse hade jag skola på morgonen, sista föreläsningen för i år, woho! Sen drog jag ut med Rebecka på en promenad i det somriga vädret. Vi har haft mellan 25-30 grader idag, så underbart! Sen kom Amanda med och så gick vi och käkade thaibuffé och sedan en sväng till citymarket. Efter det gick vi till olympia igen och satt där ute på en bänk och pratade och mitt i allt kom det några regndroppar så vi gick och köpte glass hehe är det sommar så är det! Sen gick vi till Rebeckas och Amandas och så började det ösa ner riktigt ordentligt! Satt hos dem några timmar och nu sitter jag hemma och ser på regnet och nu kom även första smällen+blixten! Huuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback