Helgen

 
 
 
Några bilder som får representera den här helgen. Usch vad ensamt det har varit. Igår var jag riktigt deppig och orkade inte göra någonting plus att det regnade hela dagen, vilket inte gjorde saken bättre. Annars har det varit rätt så skönt att bo ensam, men igår var det inte alls kul. Så jag satt hemma och käkade godis hehe och kollade esc såklart. Tyckte nog det var helt rätt att Conchita vann faktiskt. Imorse efter att jag ätit frukost så bestämde jag att detta ska inte bli någon till depp-dag så jag gick till gymmet och det gick så jävla bra! Kände mig starkare än på länge och först blev jag förvånad eftersom jag knappt har tränat alls den här veckan, men vilan gjorde verkligen sitt. Märkte hur otroligt viktigt det är med lite vila nu och då. Så det lyfte humöret till taket haha plus att himlen sprack upp så vi fick lite sol äntligen, så nu har jag fått massor gjort. Vi möblerade ju om helt i lägenheten innan Lukas åkte, men vi orkade inte ta tag i garderoberna, men det har jag gjort idag. Dock märkte jag att min förra garderob var typ jättemycket bredare än den nya så nu får jag inte plats med kläderna hehe. Borde nog ändå göra mig av med typ hälften som jag inte använder. Men jag får helt enkelt ta två garderober till mina kläder nu. Snart ska jag börja på med middagen som blir typ kyckling och nudlar.

Kommentarer
Postat av: matildaii

Tycker precis som dig! Hon gjorde ett fantastiskt jobb :)

Ps. RÖSTA jättegärna på mig som Veckans Blogg! Står under namnet "Matildas", till höger om du scrollar ner lite på sidan.
Tack på förhand!
LÄNK: http://bloggar.xn--beskstoppen-tfb.se

2014-05-12 @ 16:55:08
URL: http://nattstad.se/matildas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback