Gårdagens

 
Fick bli bild på hur jag såg ut igår. Men tänk att det är torsdag idag! Imorgon kommer pappa och Lukas hit med bilen och på lördag åker vi till Åland! Åå vad jag längtar! Idag har jag börjat packa och tvätta och fixat lite halvhjärtat på lite skolarbete som jag ännu har kvar. Deadline är i juni, men jag vill få undan det. Ska annars iväg på middagsdejt med Rebecka och Amanda om några timmar. Skönt att fara ut och äta när skåpen här är tomma typ. Sen blir det bodypump med Rebecka! Imorgon måste jag senast komma ihåg att lämna in gymnyckeln också om int jag gör det efter passet ikväll. Ja int vet jag om jag har något mer att berätta så vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback