Dagens


Alltså idag var det faktiskt riktigt varmt ute. Tror vi hade varmaste dagen hittills och nu dagarna framöver har de bara lovat varmare och varmare! Så nog finns hoppet kvar ännu om att det blir sommar! Idag avslutade vi kursen i kommunalförvaltning med sista föreläsningen om dagvårdsförvaltning, skönt! Nu har vi bara en föreläsning kvar på måndag och en tent på onsdag och sen har vi sommarlov. Så underbart! Kommer kännas så konstigt att lämna Vasa sen, har inte planerat att fara upp nå under sommaren, men vem vet? Vet iallafall att jag kommer sakna klassen, men en del har nog planer på att komma till Åland så kanske man får se nån iallafall :)
Vad ska jag göra när jag kommer hem då? Jo min syster tar ju för fan studenten så det blir roligt! Och så ska jag cutta av mig håret någon dag också för fyfan vad risigt det är. Och sedan vill jag föreslå en ordentlig Reunion med mina Ålands-kaverit, eller vad säger ni?? :D

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Reunion!! Btw vilken dag sticker du tillbaka till Ålandet? Undrar ifall vi hinner köra några sista gympass tillsammans innan du sticker ner? :0

Svar: Nästa lördag åker jag ner så vi hinner nog :D
Henrietta

2014-05-15 @ 18:25:28
URL: http://erixonz.blogg.se
Postat av: ellen

ja. ja. JA JA JA JA JA !!!!

Svar: :D
Henrietta

2014-05-15 @ 19:46:49
Postat av: Milla

Jååå! Ska bli så kul när alla kommer hem över sommaren!!

Svar: Jaa det ska det :D
Henrietta

2014-05-16 @ 08:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback