Allergi och plugg


Hej! Alltså vad fint väder vi har haft i Vasa idag. Hur härligt och varmt som helst. Dock är det enda jag varit ute när jag gick till och från gymmet (i princip över vägen) vilket räckte och så var det kört. Kom hem och nyste som en galning och hela huvudet igenstockat. Fyfan och då äter jag allergimedicin varje dag och har gjort det länge nu. Haha hur mycket jag än tycker om sommaren och värmen, men den är ett rent helvete att genomleva som allergiker. Nå ja, det har inte alls varit helt värdelöst att sitta inne hela dagen, för jag har fått gjort en del. Bland annat har jag just lämnat in examinationsuppgiften i kommunalförvaltningskursen (fyfan vad tråkig den var!) så skönt att ha den ur världen. Och igår när Milla inte kom till Vasa som det var tänkt så fick jag undan lite tent-plugg. Mitt mål är att ha allt färdigt och inlämnat innan jag åker till Åland, fast vi har deadline i juni först men så jag slipper tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback