Åland

 
 
 
 
 
 
 
 
Hej på er! Ursäkta den lite dåliga uppdateringen, men nu är jag äntligen hemma på Åland. Fick bli några bilder på vad jag pysslat med de här 1½ dagarna jag hunnit vara här. Kom hit natten till söndagen och sov hos Lukas och på morgonen for jag till mamma. Vi for runt till stan och till Maxinge och kollade och sedan hem och äta sommarmat på balkongen. Vi såg på hockeyn och Finland vann ju inte över Ryssland i finalen, men så jäkla bra med silver ju! Imorse käkade jag frukost och drog ut på en löptur i Västernäs och Östernäs. Det är lite svalare idag och rätt så molnigt. När Lukas slutar ska vi fara till stan en sväng och fixa present till den blivande studenten!

Kommentarer
Postat av: Milla

Kul att du är här nu! Ska du ha avancia kort? :D

2014-05-26 @ 13:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback