Tisdag


Hej på er! Idag hade jag skola på bara på morgonen. Idag slutade även Lukas tidigt så han hade varit och köpt sallad till lunch till mig när jag kom hem. Sen har jag försökt plugga finska, men jag har ingen ork till det egentligen. Var en sväng till stan och sedan hem och tvätta. Nu håller Luke på att laga mat till oss och resten av kvällen består av plugg och så kanske jag ska försöka klämma in någon timme på gymmet där någonstans också. Dagarna är så korta! Idag är det ju också fastlaskiainen, men jag skippade festandet för jag har varken tid eller ork till det just nu. Men jag siktar istället in mig på torsdagens halarkalas då jag är ledig på fredag. Men ni får ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback