Tisdag

 
 
Öh måsta riktigt fundera vilken dag det var när jag sku skriva rubriken.. Men idag var jag till skolan imorse, min sista finskalektion för 1an iallafalll förutom tenterna då. Skönt det ska bli att slippa skiten haha. Och imorgon är sista Mk kursen! Känns som att livet blir snäppet lättare så småningom. Haha kanske inte borde säga så ifall resten av kurserna visar sig vara minst lika jobbiga. Nåja vår ute idag igen! Härligt! Får se om det blir nån träning ikväll eftersom Rebecka int skulle fara då hon typ sku va i skolan hela kvällen. Lukas sku bli sen ikväll så får se om jag far själv eller om jag stannar hemma och pluggar istället, vilket nog skulle behövas. 

Kommentarer
Postat av: Krille

Blogga dåh! :)

2014-03-31 @ 20:41:44
URL: http://tottebrollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback