Tillbaka till vardagen

Mamma lagade kycklinghamburgare en dag där hemma.

Igår anlände vi igen till Vasa. Hade inte saknat något annat än lägenheten såklart. Det var med fet ångest jag klev på båten tillbaka för vad som låg framför mig var finska muntligtentamen som jag hade idag, imorgon ska jag hålla tal på mk och på onsdag ännu finska skriftlig tentamen. Allt kändes så jävla tungt och jag ville bara vara kvar på Åland med min familj och vänner och slippa tänka på allt jobbigt. Iallafall så var det längesen jag känt mig så fruktansvärt nere. Troligtvis beror mina magproblem på all stress, men nu har jag iallafall fått medicin som jag hoppas ska funka. På samma gång som jag kände sån stress inför finskan så gick det bara inte att ta fram pappren och läsa på lite. Väldigt märkligt, men så idag efter en hemsk natt och morgon med fullständig panik och ångest så hade jag min finska muntliga tentamen och så sitter läraren och säger att hon är så imponerad. Hahaha jag bara what? Alltså ni kan inte fatta hur bra det kändes! Alltså vilken ångest jag har haft och så går det så bra! Alltså då ska ni ju veta att antagligen var jag kass jämfört med de andra, men för att va på min nivå.
Ja så då var det över iallafall, så skönt! Nu har jag ätit soppa som fanns i frysen, hade inte råd att handla när vi kom hit så har inte ätit nåt annat på hela dagen. Men imorgon kommer studiestöd! Då ska jag tillbaka till mina nyttiga matvanor då det blev lite av en fuskvecka på Åland men nu kör vi igen med träning och allt. Är extra taggad då jag har köpt nya träningsskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback