Regniga Vasa






Godmorgon! Vaknade upp till regnet som smattrade på fönsterrutorna. Mysigt! Hellre regn än snö iallafall. Hade en jäkligt bra kväll igår. Hade inte tänkt fara på halarkalaset först, men så blev jag så jäkla festsugen så när jag kom hem från MKn duschade jag och fixade mig lite rockig då temat ju var rock. Sen kom Luke och hans vänner hit och drack öl, så var med dem en stund och vid 9 gick jag och mötte upp Martina, Elvira och Sofia och vid Leipis mötte vi Dennis och sen så dansade vi några timmar och hade hur kul som helst! Riktigt bra kväll med andra ord. Idag är jag ledig och vad passar inte bättre en regnig dag än att ligga på soffan och se på tv-serier?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback