Jag är tillbaka

 
Bilder från imorse när jag var påväg till skolan.

Det var ett tag sen jag skrev, men jag har haft annat att tänka på. Nu börjar jag lite smått få ordning på livet här iallafall. Det började ju med att jag fick ont i min fot så jag behövde ta uppehåll i träningen. Jag kunde inte gå på den alls i helgen. I söndags vaknade jag helt dödsförkyld.. underbart. Så på måndagen fick jag stanna hemma från skolan, vilket jag tycker är sjukt jobbigt då man hamnar efter. På tisdagen var vi lediga så fick fortsätta vila. Började på hållbarutv. kursen och fyfan säger jag bara. Blev halvt deprimerad när jag inte varit utanför lägenheten på typ 5 dagar och att vintern kom tillbaka gjorde inte det hela bättre. Igår skulle jag hålla föredrag i skolan och mådde så pass bra att jag kunde fara och göra det. Vi fick välja själva vad vi ville hålla om och så filmades det och sen fick vi se på filmen och se vad vi kan förbättra och så. Det var bra och väldigt lärorikt, men rätt så konstigt och lite pinsamt att se på sig själv. Idag hade jag en lektion finska på morgonen och nu är jag ledig i 4 dagar, men det betyder inte att jag är ledig för jag har en jävla massa skolarbete att göra plus tent att plugga till. Usch fyfan jag ser inte fram emot den här helgen direkt. Foten är rätt så bra, men går jag mycket så börjar det kännas i den och är ännu smått förkyld så träningen får vänta ännu någon dag. Nu ska jag försöka ta tag i lite skoluppgifter. Men hoppas ni har en bättre dag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback