Godnatt

 


Hehe alltså när Lukas sa att han sku dra till gymmet så blev jag så jäkla sugen så jag följde med. Han hade mage och rygg idag så jag hängde på, men körde inte slut på mig utan tog det rätt lugnt. Har saknat träningen något fruktansvärt verkligen så det kändes skönt att börja lite lugnt idag. Nu blev jag förstås skitpepp och började direkt tänka mm ja imorgon kör vi detta och så kanske  två pass på lördag hmm.. Hehe nä får nog ta det lite sakta, känner ännu av foten och är ännu lite förkyld så det är nog ingen bra idé att gå ut för hårt.
Nu ska jag krypa ner i sängen och se på the Big Bang Theory. Lukas såg något avsnitt förra veckan och så började jag också titta och är helt såld! Är nu på säsong 4. Haha älskar Sheldon!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jaa big bang theory är så himla bra!!
Om det blir så att du far på Pump på lördag så kommer jag också att fara, men tänkte isf springa innan :) men du kan ju höra av dig om du tänker fara så kanske vi ses där^^ hoppas din fot blir bättre tills det!

Svar: Jaa visst är det! Kan inte sluta kolla! :DYepp! Planerar nog att fara på pumpen iallafall så vi ses säkert då! :)
Henrietta

2014-03-21 @ 10:20:58
URL: http://erixonz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback