Fredag

 
 

Idag steg jag upp när Lukas for imorse. Käkade lite frukost och sen gick jag ner till stan en sväng. Behövde handla mat, men det slank väl med ett träningslinne också hehe. Men jag fick så fruktansvärt jävla ont i min fot så jag ville bara gråta för varje steg jag tog för det tog så ont och jag var så arg för jag inte kan gå. Jag måste stanna flera gånger på vägen och pausa och tänkte att hur fan ska jag ta mig hem?? Egentligen tror jag att jag skulle behöva ligga i soffan och vila hela helgen om det någonsin ska bli bra. (Det brukar alltid kännas bra i den efter att jag ha sovit en hel natt, men när jag börjar gå sen igen så blir det bara sämre). Det är nog svårt, men jag måste försöka så det blir bättre för jag kan inte ha det såhär och så vill jag kunna träna igen. Iallafall så slutar Lukas sent idag så jag ska överraska honom lite med att laga middag till honom när han kommer hem. Så blir det lite fredagsmys framför lets dance ikväll. Jag tänker fuska lite för jag är så deprimerad över min fot. Ha en skön fredag!

Kommentarer
Postat av: Milla

Fan att man ska få ont överallt -_-

Svar: Jaaaa...
Henrietta

2014-03-14 @ 18:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback