Calm




Hej på er! Skrev min finskatent idag, och jag vet faktiskt inte hur det gick. Man måste ha 50% rätt för att vara godkänd men det var mycket jag inte kunde och var osäker på. Så vi får se om det blir att tenta om. Känns redan lite som helg för imorgon börjar jag igen först halv 1 så får sova länge. Annars har jag hittat ett bortglömt hörn i lägenheten som ingen bryr sig om (finns gott om dem) så när vi idag hade införskaffat den här fina pallen för 10€ (!! ska nog köpa minst en till) så tyckte jag den passade bra dit. Har även börjat hänga upp foton på väggarna med sinitarra haha för vi får inte skruva i dem. Så rätt mysigt börjar det bli. Snart gymmet och sen mysa hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback