24.3.14

 
Godmorgon! Idag är jag ledig, men vid 12 ska jag och fotas av Rebecka igen, men den här gången ska vi använda vit bakgrund. Kul! Det har varit så skönt med helg. I lördags var jag på spinning och efter det bodypump. Gick skitbra! Kunde till och med lägga på lite mer vikter nu! Jag trodde ju att det sku gå skit när jag hade varit sjuk och sådär, men där ser man. Igår var Lukas iväg till en kompis hela dagen och lagade något skolarbete så då passade jag på att själv laga undan en del. Så skönt när högen minskar haha. Ikväll blir det bodystep med Rebecka. Det känns som det var ett tag sen nu. Förresten vad fint väder det är ute idag! blev så glad när jag vaknade och solen sken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback