13.3.2014

 
 
Hallå! Så skönt det var att vakna imorse till sol trots att klockan var 7. Då blev jag genast på bra humör. Så cyklade jag iväg till skolan för idag hade vi första lektionen av socialpolitikskursen. Den verkar mycket mer intressant än jag trodde. Idag pratade vi mycket om Ukraina och vad som händer där så det var riktigt intressant. Idag är jag skadad så blir nog ingen träning för mig. Igår fick jag så sjukt ont i foten efter att jag var och sprang på morgonen och sen fick jag pina mig igenom ett pump-pass, men som tur är så står man ju ändå ganska stilla med fötterna på pumpen så klarade det ganska bra ändå. Men iallafall så haltar jag mig fram och jag tror mest det beror på överansträngning så ska vila idag och sen får vi se imorgon. Förresten så har jag tagit helg nu. Hur skönt är inte det!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback