Stolt

  

Alltid då jag har nå större skolarbete så blir jag så jäkla trött och godissugen. Så nu när jag har suttit i timmar med min jäkla uppgift så kunde jag bara tänka en sak: Jag måste ha choklad!! Jag var så nära att bryta mina nya nyttiga vanor så det var helt sanslöst. Nu tänker ni kanske att men herregud nog måst man ju få unna sig något gott. Ja, det får man faktiskt. Men jag håller ännu på att vänja in mina nya bättre vanor så om jag skulle börja bryta dom ens lite nu så skulle jag bara skita i allt haha jag lovar! Men tillbaka till mitt dilemma. Jag blev helt sjukt chokladsugen och inte hjälper det att Lukas sitter och mumsar mockaruta! Nej så efter en lång stunds övervägande så tog jag en apelsin istället och då försvann sötsuget. Lite stolt är jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback