Söndag

Min söndagsfrukost.

Jag har just lämnat in min uppgift i klientarbete. Så jäkla skönt att den är gjord. Alltså jag har haft ca. 2 månader på mig att göra den, men jag lämnade den såklart till sista veckan. Jag behöver ha lite tidspress, annars kan jag bara inte göra en uppgift verkar det som. Ja så jag har inte gjort mycket mer idag än skriva på den. Nu när jag har suttit och gjort skolarbete hela helgen så känns det inte alls lika konstigt att jag ska fara till skolan igen imorgon. Igår gick vi ut på en lång promenad och när vi kom in så bäddade vi ner oss och såg på Hunger games 2. Jag somnar alltid mitt i filmerna som vi ser på, men den här var så spännande så jag höll mig vaken ända till slutet haha. Den var faktiskt riktigt bra! Men nu vill jag bara att nästa kommer ut.
Funderar faktiskt på om jag ska våga mig till gymmet ikväll och köra lite lugnare. Alltså jag mår hur bra som helst men jag är så jäkla snorig bara så det borde nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback