Slut på helgen


Alltså vad skönt det har varit med långhelg! Helt underbart faktiskt. Men nu vill jag inte direkt till skolan igen imorgon, mest för att jag måste cykla i världens slaskskit på vägarna. Nå idag blev det ingen träning för min del, bara en promenad ner till centrum. Har sån jäääääkla träningsvärk i benen och rumpan så det är inte klokt från gårdagens pump! Känns riktigt skönt. En bra sak med ny vecka är ju att man får ta tag i träningen ordentligt igen. Och jag är ju faktiskt ledig på fredag så veckan kommer nog inte att bli alltför lång. Dagens middag förresten blev ugnskyckling, ris och sallad. Alltså igår efter plättarna så jag dog för min mage värkte hela natten så jag kunde inte sova utan låg bara och grät i princip. Så mer sånt blir det inte från och med nu. Skulle behöva kolla upp det...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja asså herre min JÖSSES vilken värk jag haft heela dagen!!

Svar: Helt SJUUUKT!!
Henrietta

2014-02-09 @ 20:56:04
URL: http://erixonz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback