Nu kan jag leva igen

 

Helgen kom som en räddning idag för nu är jag ledig i 4 dagar SKÖNT så får jag tänka på annat än finska haha usch. Har i princip haft skola i huvudet 24/7 på senaste tiden, vi har haft så mycket. Nästa vecka går jag endast tisdag och onsdag och sen har jag sportlov!! Då kommer jag hem till paradisön! Ses vi på Arken??
Jo men snart ska jag iväg på photoshoooot! Shit vad kul, men läskigt! Ska stå modell för Rebeckas slutarbete. Annars har jag även lite halvfärdiga planer om att köra en Ollis-kväll då de firar 29 år hehe men jag får se vad som händer. Men iallafall nu är allt på topp igen!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Klart att vi ses på arken :D !!!

Svar: NICE!! :D
Henrietta

2014-02-13 @ 14:14:33
Postat av: ellen

GRISEN <3 <3 <3

Svar: Haha jarå han är med än :)
Henrietta

2014-02-13 @ 22:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback