Måndag






Hallåhej. Idag är jag ledig fast det inte alls känns så, för jag har redan varit en gång till skolan idag och ska ännu en sväng dit igen. Skulle till biblioteket, men de öppna tydligen först 12 idag så måst åka dit igen efter det så jag är lite sur faktiskt. Är riktigt less på allt som har med skolan att göra just nu så jag längtar ihjäl mig efter sportlov och Åland. Men då är nästa dystra sanning att efter det kommer jag inte få se ön på hela 3 månader.. Nå ikväll är det bodystep iallafall så det är en liten ljuspunkt. Tror gymmet kommer bli mitt andra hem under våren.

Kommentarer
Postat av: ellen

hallåhej <3

2014-02-17 @ 11:50:01
Postat av: ellen

hallåhej <3

Svar: Olle! :D <3
Henrietta

2014-02-17 @ 11:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback