Ledig torsdag




Idag steg jag upp vid halv 8 trots min ledighet, vet inte varför men jag har blivit otroligt morgonpigg. Stiger upp vid 8-9 även på helgerna. Käkade massor med frukost och städade heeela lägenheten och damsög och diskade. Nog mest för att undvika att ta tag i skolarbete hehe. Sen åt jag lunch och efter det gick jag och handlade lite efter-träningskäk. Har aldrig smakat på skyr men jag såg det på Millas blogg så det måste väl vara bra då. Och så tyckte jag att burken var gullig.. Men vad allt blev dyrt! Finns det nå billigare alternativ för en fattig studerande haha? 
Har åtminstone ett spinningpass inplanerat ikväll, men drar antagligen på Powercore efter det. Är riktigt peppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback