Helgen


Hej igen! Igår drog jag dubbelpass på gymmet, spinning+bodypump. Det var skönt! På kvällen gick jag och Lukas ut och åt till Amarillo på en lite försenad alla hjärtans dag middag. Jag åt en kycklingsallad och det var jättegott. Idag har Lukas mommo och moffa varit hit och hälsat på en sväng och nu på kvällen följde jag med Lukas och var i gymmet och tränade, det var längesen för jag går typ bara på pass nu för tiden.
Nu ser jag på Finland-Kanada och fan vad det är spännande! Sitter typ och håller andan haha! Men ha en bra kväll, skönt med ledig måndag imorgon!

Kommentarer
Postat av: milla

Kanske ni såg min moster piiku på jobb på amarillo 😊

Svar: Oja hon stod i baren :)
Henrietta

2014-02-17 @ 15:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback