Februari



Dagens frukost.

Plötsligt var det februari. Vad skönt för nu är det bara 20 dagar kvar tills jag får åka hem till Åland igen. Efter det ser det ut som om det dröjer ända till sommarlovet innan jag får komma hem igen. I maj börjar Lukas praktik på Åland så då blir jag en hel månad ensam här i Vasa, så om ni har tid och vägarna förbi så kom gärna hit och håll mig sällskap då.
Idag mår jag faktiskt bättre, jag har inte ont i halsen längre så vi får hoppas att det bara är något kortvarigt. Tror dock inte jag far och tränar idag ännu, men det skulle jag nog ändå inte hinna. Har en del kvar på arbetet som ska lämnas in i morgon, så det är vad jag ska göra idag. Ha en skön lördag!

Kommentarer
Postat av: milla

Kul när du bloggar så mycket 😊 jag, ib o ig tänkte ju komma samtidigt ti vasa nån gång. Kanske vi kommer i maj då 😁

Svar: Jaa gör det! :D
Henrietta

2014-02-01 @ 21:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback