25.2.2014




Hej på er! Ursäkta för min dåliga uppdatering men har haft skitdåligt med internet och så har jag ju haft fullt upp nu när jag äntligen är hemma på kobben igen. Men nu är det tråkigt när alla jobbar för då har jag inte så mycket att göra. Men iallafall steg jag upp 8 imorse och drog ut på en joggingtur, så skönt när det inte är nån snö här. Så käkade jag frukost och vid halv 11 for Milla och jag till Avancia och körde rumpa- och benpass så nu är jag helt skakig i benen! Men det var kul att göra lite nya övningar som jag inte gjort förut. När jag kom hem så duschade jag och åt och nu har jag inte så mycket att göra, men ska väl försöka slänga in nåt inlägg om vad jag har hunnit med hittills under min Ålands-vistelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback