18.02.2014

Det blev en fin bild för jag saknar Åland och mina venner. Och sommaren förstås.

Tisdagen har varit okej. Vi hade muntlig kommunikation imorse och jag höll mitt möte. Skönt att ha det över. Kommer dock aldrig komma ihåg allt om jag ska hålla möten i framtiden, t.ex. när man ska klubba och hur många gånger hehe. Efter det hade vi lite introduktion. Där har vi börjat lite smått i våra projektgrupper så efteråt for jag med min grupp alltså Emilia, Emilia och Ellen och åt lunch på Aschan och vi kom en bra bit i planeringen av vårt projekt. Det kommer bli en hel del jobb, men jag ser fram emot det. Har skola ännu i morgon till och sen tar jag sportlov. Inatt kommer Lukes mamma, farmor och lillebror hit och på fredag åker vi med dem hem till kobben. Ska bli riktigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback