Pump

 
 

Ikväll ska jag äntligen fara på pump igen! Har längtat. Jag har ju inte varit sedan sista gången jag var med Rebecka förra måndagen, sen har jag haft tenter och annat skolarbete som tagit upp min tid och då brukar jag bara fara och gymma när det passar mig, tycker det blir stressigt att ha massa extra tider att passa när man redan har ont om tid. Men idag lämnade jag in min kursdagbok som tagit all min tid de senaste dagarna och nu är det länge till nästa deadline så nu ska jag bara träna och njuta av att ha lite ledigt på kvällarna.

Kommentarer
Postat av: Milla

Håret bara växer och växer :O

Svar: Haha jo, men det är som en risbuske i topparna så dom ska bort när jag kommer hem till Åland! :)
Henrietta

2014-04-23 @ 18:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback