Plugg-dag


Hej på er! Är ledig idag, men har inte varit sysslolös direkt. Har massor med skolarbete att göra. Har gjort lite på HU-kursen, fyfan vad tråkigt. Så har jag börjat läsa till socialpolitikstent som vi har om två veckor, men vi ska läsa en hel tjock bok som är skittråkig. Så har jag också fått in en finskauppgift, vilket var skönt så jag tycker jag har varit duktig. Igår hade jag förresten muntlig tent i finska och den gick så mycket bättre än förväntat! Så ställde vi också ut vårt projekt på vernissage i skolan hela eftermiddagen, en halvtimme var det kul, sen orkade ingen gå runt längre så vi bara satt och åt chips och godis haha. Men lärarna verkade gilla vårt iallafall som vi hade gjort om socionomen i familjen. På kvällen drog jag till gymmet med Beckis och vi sprang en stund innan pumpen. Gick otroligt bra och vi kunde sätta på mer vikter vilket alltid ger lite extra motivation! Ikväll blir det spinning + core! Det ska bli kul! Nu kom Lukas hem så nu ska vi fara och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback