Påskhelgen

Pappa hade skickat med en påskpresent till mig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra påsk. Vi stannade som sagt i Vasa och min mamma och syster kom hit natten till fredagen. På fredagen regnade det, men när det var uppehåll gick vi och tittade till min skola. Sen åt vi tacos. På lördagen var vi på stan hela dagen och shoppade och sedan handlade vi påskmat som vi sedan lagade. Gott var det! Har käkat massor med påskgodis också. På söndagen gick vi till Lukas skola och sedan turistade vi runt i Vasa. Solen sken men det var inte så varmt. Igår var det skitvarmt däremot. Men då skulle de ju såklart åka hem. När de hade farit gick vi till gymmet i 1½ timme. Sen hem och laga skolarbete. Idag hade vi båda sovmorgon, jag börjar först kvart över 1. Skönt. Så nu har jag gjort en del skolarbete och nu ska jag äta lunch, mammas goda pastasås med skinka, räkor och champinjoner som hon lagade igår innan de for.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback