Pampasveckan i bilder

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Äntligen fick jag det gjort hehe. Vissa bilder blev lite svängda, men jag orkar inte fixa det. Här är alltså lite bilder från Pampasveckan. Hade så jäkla kul! Började på torsdagen först eftersom jag hade finskaprov på dagen så ville stanna hemma på onsdagen och plugga på det. På torsdagen var vi hos Jonas och Tobias på lite förfest och sen gick vi vidare till Leipis. Men därifrån stack allt folk så vi gick till Filicia castle istället. På fredagen började olympiaden på torget kl. 12. Såg inte så mycket så sprang mest runt och träffade folk. När det var slut käkade vi och så kom Malin och vi gick mot Jonas och Tobias place igen. På vägen hittade vi Rebecka så vi tog med henne. Det kom sjukt mycket folk dit och vi hade jävligt kul förfest. Sen drog vi vidare till Rewell center och festade och vid halv 1 spelade dr. Bombay. På lördagen var jag så jävla slut så jag orkade inte fara på silliz klockan 11 på morgonen och börja supa igen haha. Sov lite från och till hela lördagen och sen somnade jag ändå jättetidigt på kvällen så ni förstår hur trött jag var. Men alltså shit vad kul vi hade! Så mina Ålands- och Sverige vänner, nästa år tycker jag att ni masar er hit och festar! :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Jaa de gör vi! :D

Svar: Jaa! :D
Henrietta

2014-04-01 @ 10:54:41
Postat av: Krille

Jaaa, de måsta vi göra! Kommer bli fett kul!! :D

Svar: Jaa det sku va skitkul! :D
Henrietta

2014-04-01 @ 11:50:41
URL: http://tottebrollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback