Onsdag

 
 
 
Åh så fint väder vi har! Det har varit rätt mulet och grått nu några dagar, men idag skiner solen! Idag började jag kvart över ett och fick sluta halv tre fast vi egentligen gick till fyra, men läraren fick feber typ. Skönt med sovmorgon men steg upp vid 8 hehe. Jag kan verkligen inte somna om när jag vaknar och det är ljust ute. Och nu blir det ljust så tidigt också så. Men har hunnit plugga lite och så. Det var skönt att komma hem tidigt också så slapp jag ha dilemma med maten som jag alltid har när vi ska på pass och jag slutar sent. Ska man äta middag innan och må illa på passet eller va hungrig och må illa och äta när man kommer hem?? Man ska ju inte äta så sent heller. Och äter jag sent så sover jag dåligt. Alltså jag hittar aldrig någon bra balans... Ja men ikväll är det pump som gäller. Kul! Förresten så har jag börjat en hel del nya kurser nu. Forskningsmetodik, kommunalförvaltning, sociologi och imorgon börjar socialt arbete på olika nivåer. Så nu har jag fulla dagar nästan hela tiden. Har inte haft såhär fullt schema förut så det har varit lite ovant. Det blir liksom svårt att få tiden att räcka till för skolan, plugga efter skolan och träningen. Dagarna är liiite för korta just nu. Men snart är det påsklov!

Kommentarer
Postat av: ellen

nämen gud! Jag tror att jag har en likadan tröja :) haha, iaf intresseklubben antecknar!

Svar: haha najs! :)
Henrietta

2014-04-09 @ 18:49:42
Postat av: Milla

Är ni på väg till Åland över påsk? :)

Svar: Hehe nä.. lite sent så du vet nog redan att vi int kommer :)
Henrietta

2014-04-10 @ 19:17:21
Postat av: Krille

Hej Milla,
I egenskap av Henriettas presstalesman (egenutnämnd sådan) kan jag meddela att de tyvärr ej kommer till Åland under påskhögtiden 2014.

Hälsningar,
Kristoffer Vördgren
presstalesman för Henriettas blogg

Svar: Hahah Krille!!
Henrietta

2014-04-15 @ 21:56:53
URL: http://tottebrollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback