Godmorgon!


Ville ha någon bild så det fick bli en tråkig bild på dagens väder typ. Men ja igår så kom Lukas hem vid lite över 1 redan och skulle gå till gymmet. Såklart hängde jag på fast jag redan varit. Han sku köra ben, men jag hade sån jäkla träningsvärk i mina så jag gjorde armar istället. Jag har helt okej benstyrka så nu är mitt mål att bli starkare i armarna. Skulle vilja se lite muskler! Alltså jag har blivit mycket starkare i dem sen jag började träna såhär mycket, mest tack vare bodypumpen, men jag tränar sällan bara armar i gymmet så det ska jag börja med nu. Ja men på kvällen tittade vi på Wolf of Wall street. Den var nog bra, det som jag såg. Jag somnade ju såklart typ mitt i haha. Får se resten ikväll kanske. Nu ska jag försöka plugga lite och sen ska jag väl försöka komma iväg till gymmet någongång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback