Converse





Kände att det var dags för ett par nya till sommaren.

Hej på er! Har inte alls haft tid att blogga nu på ett tag för jag har haft så mycket i skolan. Varenda liten ledig och vaken stund har jag pluggat på tent.. Men nu är det över för jag skrev den idag! Så skönt! Och nu är det påsklov äntligen och om några timmar kommer mamma och Henrika hit och är här över påsk. Kul! Kände att det var onödigt att fara hem för 3 dagar fast det sku va kul att träffa alla vänner, men vi blev kvar i Vasa. Idag har jag varit ända opp i Oravais(!) för vi var på studiebesök till flyktingbyrån och flyktingförläggningen där. Jätteintressant var det! Sen blev det snabb lunch på ABC i Oravais och sen tillbaka till skolan för tenten i socialpolitik. Usch vad jobbigt det var, men jag tror det gick bra faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback