Onsdag!

Hej på er! Idag var vi på studiebesök, så jag slutade redan 10 imorse. Skönt! Så har varit och tränat och nu har jag försökt börja skriva ett referat på en rapport. Det går segt! Idag är det onsdag och det vet vi ju vad det betyder. Ikväll är det dags för gulis-sitz. Det blir säkert roligt!
Här är det kallt som in i... jag vet inte vad. Runt 0 till 2 ynka grader och utanför snö blandat med regn. Underbart i september. Brukar gilla kyla, men vet inte om jag är överlycklig just nu då jag endast har en cykel att ta mig fram på. 
Ganska skönt schema har jag. För det mesta endast en lektion per dag, eller ingen. Så antingen slutar jag tidigt elle börjar sent. Jag klagar inte! Dock får vi ju rätt så mycket uppgifter och arbeten precis hela tiden, men det går. Nu är det ungefär 2 veckor kvar tills jag åker hem till Åland! Det kommer bli kul att träffa alla igen!
 
Är väldigt dålig på det här att ta bilder tyvärr...
Jag förra onsdagen.
 
Luke i fredags.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback