Hej från Vasa!

Godmorgon! Sitter och käkar gröt och skriver rapporter! Eh.. nej. Men jag borde skriva rapporter eftersom jag ska lämna in dom idag. Men jag fastnade här eftersom en god vän önskade att jag skulle slänga in ett inlägg nu och då. Men jag måste ärligt säga att jag skulle gärna blogga hela tiden, om allt! Men jag har ärligt talat inte haft tid! Har fullt upp hela tiden, det är sjuuuukt! Men imorgon är jag ledig och sen är det helg (som till största delen kommer gå åt till skolarbete) men jag ska försöka uppdatera lite bättre!
Men nu ska ni inte tro att jag inte bloggar för jag sitter i ett mörkt hörn och pluggar dagarna i ända haha! Nej jag lever det goda studielivet här i Vasa och har haft skitroligt!
Är så dålig på att ta bilder, men här får ni några som jag har lyckats samla ihop från de här första veckorna.
 
Två filurer
 
Back to school
 
Tvättade mina converse. Älskar att ha egen tvättmaskin!
 
Haha dog lite när jag öppnade kylskåpet en dag!
 
Standard!
 
Seminarie igår. Nästan allt gick på finska, men vi fick iallafall muffins!
 
Back to Filicia Castle

Kommentarer
Postat av: Krille

Blogga mera, mera MERA!!! :)

2013-09-19 @ 19:08:48
URL: http://tottebrollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback