Höstmys

 
 
Hej på er! Har inte kunnat skriva för vårt internet har krånglat så vi har varit utan sen igår. Men nu är det tillbaka! Igår var jag på bodystep med Rebecka, men det gick så dåligt! Jag hade absolut inga krafter alls i kroppen. När jag kom hem frös jag så jag skakade under täcket och imorse hade jag ont i halsen. Men det var bara att cykla iväg i regn och storm till skolan och göra uppgifter då vi inte hade internet. Sedan var vi en sväng till Malax till Pixnekliniken på studiebesök. Det var intressant. Fast jag hade sådan huvudvärk så jag ville bara hem och ner under täcket. Nu har jag varit till biblioteket och lånat mig en bok som heter "Ta livet av mig, mamma!". Den är skriven av en mamma vars dotter blev dödssjuk i anorexi. Är redan helt fast och har fixat mysigt med ljus och filtar och bäddat ner mig i soffan och hoppas på att jag mår bättre imorgon. Ha en bra kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback