Tisdag idag

Hej! Skittråkigt väder är det ute. Henrika och jag var och lunchade med pappa och Lukas idag. Var en sväng in på H&M också men där hittade vi ingenting. Annars har det inte hänt så mycket idag. Ikväll blir det nog en sväng ner till Rockoff på Sean Banan och Hoffmaestro. Var hemma igårkväll. Tyckte inte det var särskilt bra artister då. Men låg i sängen och lyssnade. Hörs hur bra som helst hem till oss om vinden ligger rätt haha. 
Har inte uppdaterat så bra de senaste dagarna, men har varken haft ork eller tid. Helgen bestod av festande. På söndagen låg jag hemma och tänkte typ "aldrig mer, aldrig mer" haha mådde skit! Men släpade mig iväg en sväng på kanalkalaset och även en stund till pappsen. På kvällen var det Rockoff! Ville inte missa Nause!
 
Henrika och jag.
 
Mats och Mats
 
Innan middagen.
 
Har inte mycket fler bilder på kameran från festen för jag orkade inte släpa på den och det regnade och så men det är nog lika bra haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback