Måndag

Hej! Idag har jag fått massor gjort! Verkligen. Så nu tänker jag ta en lugn kväll med massa avsnitt av 24. Ska börja på 4e säsongen nu. Jag har varit runt med mamma idag och fixat inför hösten. Mycket papper och sådant, men vi har även varit till Dimoda och handlat lite fina saker till den nya lägenheten! Längtar så tills vi får börja flytta alla möbler och saker! 15 augusti får vi lägenheten. Men jag kommer nog inte åka dit förrän 20 tror jag. Jag ska nämligen ta bort två av mina visdomständer den 19 så måste vara hemma då. Det är lite synd att det ska vara så lång resa till Vasa, men det ska mest bli spännande och roligt!
 
En bild på mig från studenten. Allting har gått så himla fort. Hann knappt börja lusse innan det tog slut kändes det som haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback