Gårdagskvällen

Godmorgon! Vaknade vid halv 8, hur pigg som helst! Förstår mig inte på mig själv. Har alltså varit uppe sen dess. Kvällen var riktigt bra igår, tog det lite lagom lugnt vilket jag är glad för nu! Ska ju orka hela kvällen och natten idag.
Började iallafall med 20+20 års fest ute på espholm, riktigt trevligt! Käkade lite grillat och drack goda drinkar. Vid 10 hämtade Krille och Rebecka oss och vi styrde mot Rockoff! Ansiktet spelade och de var nog riktigt bra. Hörde lite av Topcats också när vi var utanför. Sedan blev det häng på Diablo och Indigo en stund. Trevlig kväll var det!
Förresten så i torsdags var Ansiktets trummis till Amalia och fikade när jag jobbade hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback