Fredag

Hej på er! En timme tills jag börjar jobba nu. Två dagar till lite ledigt igen. Tråkigt att jobba på helger när andra är lediga. Men nästa helg har jag fått ledigt. Då blir det party hela helgen hehe :)
Och såklart när jag jobbar så är det skitfint väder ute! Men jag ska inte klaga. Har ju bara roligheter framför mig just nu. Det blev lite ändringar så vi får lägenheten redan nu på måndag! Kommer ju inte kunna åka dit ännu, men det känns ju bra att ha den. Har fått lite bilder därifrån och det är ju värsta fina lägenheten! Och stort är det. Men då får man betala lite mer också. Vill ha augusti nu! Typ första gången man velat att sommaren ska ta slut haha! 
 
Jag idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback