Snart

 
 
Hej på er! Idag är det torsdag, vilket innebär att imorgon påbörjas resan mot min älskade Ålands-ö! Oj gud vad kul det ska bli! Saknar alla som fan! 
Igår körde jag, Amanda och Martina en mysig filmkväll hos Amanda med lite glögg-mys. Jättetrevligt hade vi och satt och pratade till 1 på natten. Imorse när jag steg upp satt jag på tvättmaskinen och sedan traskade jag iväg och hälsade på hos min praktikplats där jag ska vara i januari och de var så snälla där så jag tror jag kommer trivas bra. Strax ska jag iväg med Amanda, Martina och kanske Cherie för att käka lite lunch. Resten av dagen ska jag väl försöka städa och packa. Ha en bra torsdag allihop!

Kommentarer
Postat av: Krille

SNART får vi äntligen träffas lilla Räkis!!!! Fasen va kul de ska bli!!

Svar: Jaaa!! Fan vad nice alltså!! :D
Henrietta

2013-12-19 @ 13:48:32
URL: http://tottebrollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback