Måndag

En bild från lillajul.

Hej på er! Det har varit en riktigt bra måndag måste jag säga. Idag kom vi överens med läraren att eftersom vi har timmarna utspridda över veckan och då endast en per dag så kan vi väl lika gärna bunta ihop alla i början av veckan och ha lite längre dagar. Det passa för henne så nu är jag ledig onsdag, torsdag och fredag såklart när det är självständighetsdagen. UNDERBART! Idag gick jag 9-14 och vi har varit i par och haft olika case där vi har fått spela handledare och klient. Det var svårt! Men det var också jätteroligt och lärorikt. Ja, vi sitter ju och läser in olika system och hur man bemöter klienter osv, men det är ju en helt annan sak att faktiskt använda det i praktiken! Så det var roligt. 
Det är så mysigt när det är helt vitt ute och när jag cyklade hem så snöade det rejält! När det är så kallt ute så fryser typ mina trampor så det går jättetrögt att cykla när den ha stått vid skolan hela dagen.
Men ha en fortsatt fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback