Kall glögg


Hej! Ikväll dricks det kall vitvinsglögg med isbitar i. Faktiskt helt okej. Idag har vi bilat runt i Vasa, var bland annat till Strömsö och kollade. Men jag blir så jäkla åksjuk av att åka bil nu för tiden. Jag höll på att dö och spy i baksätet idag. Jag är väl konstigt nog bara så ovan haha. Mår fortfarande inte så bra. Men jag tror, om jag känner mig själv rätt, att jag antagligen kommer bli jättesjuk nu när jag äntligen blir ledig. Iallafall, vi åt tacos till middag och annars har jag bara lagat skolarbeten och pluggat. Måste försöka bli klar om jag ska kunna komma med till Närpes imorgon. Jag har nu endast en halv examinationsuppgift kvar och deadline är imorgon, så det känns lugnt. Så har vi tent på måndag som helt enkelt får gå som det går. Vill bara ha ledigt nu och få fara hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback