Julstämning

 

Lite bilder på vår fina gran här hemma hos mamsen! Idag vaknade jag vid halv 9 men bestämde mig för att sova någon timme till. När jag steg upp åkte jag till Maxinge och till stan med mamma en sväng. Sen hem och hämta syster och sedan till moster på fika och hon ska också fixa min halare lite. Sen for vi och handlade och efter det och hälsa på min gudmor som tyvärr blivit sjuk i cancer nu under hösten. Vi hoppas på det bästa.
Nu på kvällen åkte jag och mamma och handlade julmat som ska börja förberedas imorgon. Innan vi kom till Åland var min julstämning som bortblåst, men väl hemma i julpyntad lägenhet och julstök så har jag nog fått tillbaka den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback