Jullov!

 

Äntligen jullov för min del! Skönt. Idag var vi till Saukkoranta på studiebesök och det var väldigt intressant! Skulle nog vara något att jobba med kanske. Jag vet inte riktigt vad jag skulle vilja jobba med sen när jag är färdig. Det finns helt enkelt för mycket jag skulle vilja göra! Men säkert kommer det finnas något som jag kommer fastna för nu under de här 3 åren jag har kvar på min utbildning. Och annars så är det ju bara att pröva på olika saker för jag har ju hur mycket valmöjligheter som helst. Efter studiebesöket for jag med Dennis, Staffan, Emilia och Amanda för lite lunch. Eller ja vi tittade på medan Dennis och Staffan åt. Vi har så mycket mat hemma som behöver ätas upp innan vi åker till Åland. Dagens planer är väl att ta det lungt och ikväll så far jag till Cherie på lite förfest och eventullt blir det Ollis efteråt för att fira att vi fått jullov! Härliga tider!

Kommentarer
Postat av: Krille

Skönt med jullov!! När var det ni kommer hem till Oland? :D

Svar: Natten till 21! Så är hemma på lördag!! :D
Henrietta

2013-12-17 @ 19:40:13
URL: http://tottebrollis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback