Julafton i bilder

Började dagen med grötfrukost



Lite fika. Glögg, pepparkaka och en gris.


Pynt på balkongen
Granen

Ljuslyktor

Efter Kalle Anka var det dags för julmaten





Efterrätt var persimonkvarg

Efter julklappsöppningen spelade vi monopol när Lukas kom

Bättre sent än aldrig eller vad säger ni? Jag har haft så himla mycket de senaste dagarna så har inte hunnit blogga ens. På juldagen sen var vi till pappa och firade jul där också. Efter det for jag till Lukas och badade bastu! Det var längesen! Jul annandagen var vi och kollade rean en sväng och sedan till Lukas farmor på middag. Igår var jag hela dagen i Stockholm med min syster och shoppade. Det var väl ungefär vad jag har gjort de senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback