Helg!

 
Hallå! Äntligen har jag tagit ledigt för denna vecka. Nu har jag endast TVÅ dagar kvar i skolan innan jullovet! Helt otroligt skönt! Lukes föräldrar kom igår, och nu har de fyllt kylskåp, frys och skafferi åt oss så man undrar när man ska hinna käka opp allt! Men riktigt nice iallafall att istället för att det ekar tomt när man öppnar så ramlar allt ut för det är så överfullt. Ikväll ska vi få riktig mat också! Inser nu att det var ett tag sen. 
Idag gick jag från 10 till 11 på Vamken. Vi presenterade våra arbeten och övertalade vår lärare att få fara hem, vilket vi fick. Skönt. Nu ska jag ta tag i mitt liv och laga färdigt allt skolarbete som är kvar för i år. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback