Fredagen



Hej på er! Idag har jag varit ledig. Igår lagade jag färdigt två examinationsuppgifter, vilket i princip tog hela dagen så idag ha jag inte gjort något utom läst på tent. Imorse gick jag till stan med Lukas föräldrar och fick välja mig en julklapp :) så fikade vi och när Lukas slutade så åkte vi på biltur till Replot. Sen åt vi lax till middag. Åh så gott det var. Efter det var vi och handlade lite mer och nu tar vi det mest lugnt. Gårdagskvällen spenderades med shopping i Stenhaga. Jag har nog inte så mycket mer att berätta tror jag. Så ni får ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Milla

Vilket datum kommer du hem till Åland? :)

Svar: Natten till 21, så på lördag är jag hemma :)
Henrietta

2013-12-14 @ 09:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback